Als advocaat wilt u uw cliënten alle aandacht geven die ze nodig hebben. Aandacht, die u zelf als advocaat ook verdient in het ondernemen! Wanneer u een advocatenkantoor gaat starten, maar ook wanneer u leidinggeeft aan een kantoor met meerdere advocaten. Juist daarom heeft Visser & Visser een branchegroep voor advocaten. “Wat voegt dat toe?”, denkt u dan. Dat vertellen we u graag!
Kennis van de advocatuurbranche
Onze branchegroep advocatuur bestaat uit accountants, fiscalisten, HRM-adviseurs, BTW specialisten en ICT'ers. Zo helpen we u bij het oplossen van allerlei vraagstukken. Vraagstukken waar u als advocaat in het ondernemerschap mee te maken hebt. Zo adviseren we u onder andere wanneer u uw eigen advocatenkantoor gaat starten, maar ook bij het vinden van specialistische advocatensoftware en bij de administratie en boekhouding van uw advocatenkantoor. Ons team staat voor u klaar!
Beginnende én gevestigde advocatenkantoren
Tot onze klantenkring behoren advocaten die net een eigen praktijk hebben opgestart. Maar ook kantoren die al jaren gevestigd zijn en met meerdere partners leiding geven aan tientallen medewerkers. Advocatenkantoren die in allerlei rechtsgebieden actief zijn. Aantrekkelijk voor u, omdat we u daardoor kunnen vertellen hoe uw kantoor het doet ten opzichte van andere kantoren.
Netwerk in de advocatuur
Visser & Visser werkt samen met spelers in de advocatuurbranche. Denk daarbij aan banken, leveranciers van advocatensoftware en diverse adviseurs. Dankzij dit netwerk zijn wij in staat om u snel en adequaat te helpen. Wilt u meer weten? Neem gerust contact met ons op!
Notariaat
Alles staat of valt met een goede administratie. Als notaris moet u voldoen aan de eisen op grond van de Wet op het notarisambt. Het bureau financieel toezicht houdt toezicht op uw financiën. Door processen te versimpelen en slim in te richten bespaart u tijd en geld. Een optimale administratie helpt u daarbij. Dat begint bij een inventarisatie van uw interne processen en het beoordelen van de software die uw organisatie gebruikt. In veel gevallen zijn er mogelijkheden om efficiënter te werken of gebruikte maken van koppelingen met slimme software. Denk hierbij aan debiteurenbeheersoftware, managementrapportages en urenregistratie.
Inzicht
- Inzicht in winst per notaris
- Performance per medewerker
- Bewaringspositie
In control
Bespaar tijd, energie en geld door periodiek de administratie van uw notariskantoor uit te besteden aan ons. Veelal is de organisatie te klein voor een kwalitatief goed werkende financiële afdeling. Hierbij kunt u denken aan het verwerken van de verschotten, derdengelden en reguliere administratie, het klaarzetten van de betalingen en het periodiek rapporteren. Wij nemen de administratie van uw notariskantoor volledig uit handen, zodat u weet dat u voldoet aan de gestelde eisen!