Als advocaat wilt u graag efficiënt kunnen werken. Daar zijn mensen, processen en technologie bij nodig. Het kan zijn dat bepaalde IT-onderdelen aan vervanging toe zijn. Of dat u merkt dat de huidige advocatensoftware onvoldoende kansen biedt om uw werk goed te kunnen doen. Dan kan het moment aanbreken dat u op zoek moet naar nieuwe software voor advocatuur. Ook als startend kantoor moet u bepaalde keuzes maken. Maar hoe maakt u de juiste keuze? Dat hangt af van de wensen en eisen die u hebt.
Wat bieden wij u?
-
Inventarisatie advocatensoftware
Vanuit Branchegroep Advocatuur hebben we contact met veel leveranciers. Vanuit uw wensen en behoeften helpen we u om te beoordelen of de huidige advocatensoftware anders en efficiënter ingericht kan worden. Of dat uit de inventarisatie blijkt dat u beter in gesprek kunt gaan met andere leveranciers. Door een goede voorselectie te doen bespaart u veel tijd en kunt u direct met de juiste partijen in software voor advocatuur schakelen.
Download hier de whitepaper 'Transformeren naar een digitale boekhouding en de rol van de accountant'.
-
Integratie van software voor advocaten
Door uw uren- en facturatiesoftware te koppelen aan online boekhouden kunt u ervoor zorgen dat alle systemen naadloos op elkaar aansluiten en dezelfde informatie geven. Wij helpen u bij het slim inrichten van deze processen zodat u optimaal en efficiënt uw werk kunt doen. Door bij het inrichten al de juiste keuzes te maken zorgt u ervoor dat u ook het juiste inzicht krijgt via uw periodieke managementrapportages.
-
Implementatie advocatensoftware
Bij het overstappen naar andere advocatensoftware komt veel kijken. Samen met de betrokken softwareleveranciers bespreken we vooraf hoe we de conversie van uw financiële data overzetten. Wij zetten de data zorgvuldig om en kunt u direct verder werken waar u gebleven was. In uw rapportages ziet u gelijk de historie, daardoor hoeft u niet iedere keer terug naar de oude software om gegevens op te zoeken.
-
Inzicht dankzij advocatensoftware
Nadat de implementatie is afgerond krijgt u toegang tot onze handige online managementrapportages. Dit helpt u om uw advocatenkantoor beter aan te sturen en snel in te kunnen grijpen als de resultaatontwikkeling tegenvalt. Ontdek ook hoe we u kunnen helpen met een optimaal ingerichte administratie.