“Eén keer raden wie er meeging toen een grote speler in de markt ons uitnodigde voor een gesprek”, glimlacht Mano Leon de Kok. Er zijn moeilijker raadsels. Op vier cruciale – soms zelfs kritische – momenten in de historie van Hallux Podotherapie had Arpentus hem terzijde gestaan. Nu kwam het moment om eerdere adviezen te verzilveren. “Soms was het meer psychologie dan cijfers.”

Hij begon met een studie psychologie, werd podotherapeut – en ontpopte zich als ondernemer. Vanaf 1998 bouwde hij aan Hallux. De Kok opende de ene na de andere locatie, transformeerde Hallux in een franchiseformule en vice versa, begon onder de naam Schoenexperts met orthopedische schoenen, fuseerde met de club van ‘een studiemaat’ en… kwam in de problemen. “Nieuwe dingen opzetten vind ik het leukst. Maar we hadden op een gegeven moment teveel start-ups. We groeiden snel en hadden te weinig middelen. We stonden op het punt om de zaak te verkopen.”


LEES HET VOLLEDIGE VERHAAL

Het begint met contact

Laat uw gegevens achter voor {{ employee.graduate_name }} en wij reageren binnen 2 werkdagen.

Laat uw gegevens achter en wij reageren binnen 2 werkdagen

{{ errors.first("firstname") }}
{{ errors.first("lastname") }}
{{ errors.first("residence") }}
{{ errors.first("email") }}
{{ errors.first("interest") }}
{{ errors.first("privacy") }}
  • Icon Copy 3 Professioneel advies
  • Icon Copy 3 Actueel inzicht in uw onderneming
  • Icon Copy 3 Een persoonlijke adviseur